Sklep internetowy ŚwieżyZapach.pl dbamy o prawa klienta, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu.

Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Ważne informacje!

Szanowni Państwo, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Klienta prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi instrukcjami.

Zgłoszenie reklamacji proszę przesłać korzystając z jednej z dostępnych opcji:

• formularz do wydruku i umieszczenia wewnątrz przesyłki
• formularz elektroniczny do przesłania zgłoszenia online.

Internetowy formularz to szybka i najwygodniejsza forma zapewniająca pełne zarządzanie reklamacjami.

Zgłoszenie zostanie wstępnie rozpatrzone. W przypadku uznania reklamacji, na wskazany w formularzu adres e-mail potwierdzi przyjęcia zlecenia i przekaże informacje o dalszym postępowaniu.

Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji w przypadku Konsumentów to 14 dni roboczych.

Produkty uznane do reklamacji zostaną wymienione bez opłat na nowe, pełnowartościowe i odesłane do klienta na koszt sklepu, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Tobie równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Prosimy pamiętać o podaniu przyczyny reklamacji!

Paczka musi być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem i oznakowana napisem „UWAGA SZKŁO!/FRAGILE” lub powszechnie stosowanym w tym celu logotypem kieliszka. Gwarant nie odpowiada za zniszczenia powstałe podczas transportu.

TOWAR KTÓRY ULEGŁ USZKODZENIU, ROZPAKOWANIU LUB OTWARCIU, ZOSTAŁ ROZŁĄCZONY Z PARY LUB ZESTAWU – NIE PODLEGA ZWROTOWI, WYMIANIE ANI REKLAMACJI, GWARANCJI LUB RĘKOJMI. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Adres dla zwrotów

Adres
do wysyłki zgłoszenia
Kontakt
Dział Obsługi Klienta
ŚwieżyZapach.pl
ul. Bukowska 124c lok.4
60-398 Poznań
Dopisek: "REKLAMACJA"
T: +48 516 316 388
M: reklamacje@swiezyzapach.pl

Zapisz się do naszego newslettera

Zostaw swój adres e-mail i bądź na bieżąco z promocjami i nowościami. Dodatkowo otrzymasz 10% rabatu na pierwsze zakupy.

Produkt dodany do listy zakupów